Klachtenregeling

Klachtenregeling.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Hiervoor komt u nu op de klachtenregeling pagina uit.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lovetodream.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

herroepingsrecht en klachtenregeling LTD
herroepingsrecht en Klachtenregeling en klachtenregeling

Graag willen wij u attenderen op uw herroepingsrecht:

 

Na uw bestelling heeft u recht tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Daarna heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@lovetodream.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.